INSTRUKCJA SKŁADANIA REKLAMACJI
1. W celu złożenia reklamacji niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego w formie dokumentu pdf. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony internetowej: /userdata/public/assets//formularz-reklamacyjny.pdf. W celu ułatwienia procesu proponujemy zapis formularza na dysku swojego komputera wraz z wpisaniem danych do pkt. I Dane zgłaszającego.
2. W II Dane dotyczące reklamowanego wyrobu należy wpisać dane z faktury:
-numer faktury,
-numer zamówienia klienta,
-nazwę wyrobu,
-kolory malowania.
Poza danymi z faktury dodatkowo należy podać:
- ilość sztuk reklamowanych wyrobów,
- nr fabryczny w przypadku wyrobów z wyposażeniem elektrycznym (etykieta na ścianie tylnej) oraz certyfikowanych (dane z tabliczki znamionowej),
-numer kontrolny wyrobu (naklejka na ścianie tylnej lub w przypadku wyrobów w opakowaniach pieczątka na etykiecie produkcyjnej).
3. W III Opis problemu, należy szczegółowo opisać problem oraz dołączyć w postaci załącznika poczty dokumentację w postaci zdjęć, filmu, pomiarów własnych itp. Zdjęcia powinny przedstawiać: wyrób w całości oraz miejsca problematyczne. Dodatkowo należy zasugerować sposób rozwiązania reklamacji, np. wymiana, naprawa, upust cenowy, zwrot.
4. W celu realizacji reklamacji niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych W celu potwierdzenia należy w pustym polu wpisać znak „x”.
5. W przypadku uszkodzeń transportowych należy dodatkowo załączyć:
- wypełniony protokół uszkodzenia.
- skan dokumentu WZ wraz zapisem informacji o uszkodzeniu z czytelnym podpisem
6. Wypełniony formularz wraz z niezbędnymi załącznikami należy przesłać na adres: reklamacje@pozmebel.com