Zwroty i reklamacje

INSTRUKCJA SKŁADANIA REKLAMACJI

 

1. W celu złożenia reklamacji niezbędne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego w formie dokumentu pdf. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony internetowej: /userdata/public/assets//formularz-reklamacyjny.pdf. W celu ułatwienia procesu proponujemy zapis formularza na dysku swojego komputera wraz z wpisaniem danych do pkt. I Dane zgłaszającego.

2. W II Dane dotyczące reklamowanego wyrobu należy wpisać dane z faktury:

-numer faktury,

-numer zamówienia klienta,

-nazwę wyrobu,

-kolory malowania.

Poza danymi z faktury dodatkowo należy podać:

- ilość sztuk reklamowanych wyrobów,

- nr fabryczny w przypadku wyrobów z wyposażeniem elektrycznym (etykieta na ścianie tylnej) oraz certyfikowanych (dane z tabliczki znamionowej),

-numer kontrolny wyrobu (naklejka na ścianie tylnej lub w przypadku wyrobów w  opakowaniach pieczątka na etykiecie produkcyjnej).

3. W III Opis problemu, należy szczegółowo opisać problem oraz dołączyć w postaci załącznika poczty dokumentację w postaci zdjęć, filmu, pomiarów własnych itp. Zdjęcia powinny przedstawiać: wyrób w całości oraz miejsca problematyczne. Dodatkowo należy zasugerować sposób rozwiązania reklamacji, np. wymiana, naprawa, upust cenowy, zwrot.

4. W celu realizacji reklamacji niezbędne jest potwierdzenie zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych W celu potwierdzenia należy w pustym polu wpisać znak „x”.

5. W przypadku uszkodzeń transportowych należy dodatkowo załączyć:

- wypełniony protokół uszkodzenia.

- skan dokumentu WZ wraz zapisem informacji o uszkodzeniu z czytelnym podpisem

6. Wypełniony formularz wraz z niezbędnymi załącznikami należy przesłać na adres: reklamacje@pozmebel.com

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl