FAQ - Pozmebel.pl
Najczęściej zadawane pytania
Czy szafy są dostarczane w całości, czy muszę je skręcać?▼
99% naszych mebli jest dostarczana w całości. Wyjątek stanowią regały, meble warsztatowe i biurka/stoły.
Jak dostarczane są meble?▼
W przypadku mniejszych zamówień, dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej (palety). Większe zamówienia realizujemy autami dostawczymi i tirami.
Co zrobić, jeżeli przyjechał do mnie uszkodzony towar?▼
Towar pod kątem uszkodzeń powinien być sprawdzony w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, konieczne jest spisanie protokołu szkody. Ten dokument jest podstawą reklamacji. W przypadku problemów można też skontaktować się z nami pod telefonem 618265555.
Czy wystawiacie faktury?▼
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę.
Jaki jest termin realizacji na meble metalowe?▼
Najpopularniejsze modele mamy „od ręki” w kolorze popiel RAL 7035. Inne kolory, lub wybrane pozycje, realizujemy pod zamówienie klienta z terminem wykonania 4-8 tygodni w zależności od okresu roku.
Jaki jest termin realizacji na meble biurowe?▼
Standardowe zamówienia realizujemy w terminie do 2 tygodni.
Czy kurier wniesie zamówienie?▼
Mniejsze gabarytowo paczki jak szafki na klucze i sejfy do 30kg kurier dostarczy pod drzwi nawet w bloku. W przypadku dostaw na paletach lub powyżej 30kg ta usługa jest dodatkowo płatna (prześlij do nas zapytanie).
Czy otrzymam fakturę na przelew?▼
Faktury z odroczonym terminem płatności są możliwe tylko dla naszych stałych klientów lub jednostek publicznych.
Czy meble metalowe mogą stać na dworze?▼
Nie, meble są przystosowane do użytku wewnątrz budynku. Nie są odporne na czynniki atmosferyczne.
Czy mogę zamówić szafę w różnych kolorach?▼
Tak, do 2 kolorów na szafie jest w cenie - drzwi kolor 1, korpus kolor 2. Każdy kolejny kolor podlega dopłacie, do ustalenia z działem handlowym.
Czy zmiana koloru ze standardowego popielu podlega dopłacie?▼
Nie, zmiana koloru nie podlega dopłacie, ma za to wpływ na termin realizacji.