DYSPONUJEMY WŁASNYM TRANSPORTEM 

tel. 618 26-55-55,  603-575-789  e-mail: sklep@pozmebel.pl 

Koszty dostawy zależą od:
  1. Rodzaju zamówionego towaru (meble metalowe - szafy; meble metalowe - ławki, daszki; meble biurowe drewniane; regały metalowe, krzesła; zamki oraz klucze),
  2. Ilości zamówionego towaru,
  3. Wymiarów oraz wagi towarów,
  4. Adresu dostawy
  5. Rodzaju transportu 
Koszty dostarczenia towarów za pośrednictwem przewoźnika 

PRODUKT

MAX WAGA 1 PACZKI

CENA NETTO

SPOSÓB DOSTAWY

MEBLE METALOWE - SZAFY                    

150,00 kg

od 120,00                    

KURIER paleta

MEBLE METALOWE - ŁAWKI, DASZKI

50,00 kg

od 35,00  

KURIER 

MEBLE BIUROWE DREWNIANE

80,00 kg

od 50,00

KURIER

REGAŁY METALOWE

40,00 kg

od 35,00

KURIER

KRZESŁA

40,00 kg

od 35,00

KURIER

ZAMKI, KLUCZE

20,00 kg

od 16,00

KURIER

 

Zasady wysyłki zamówionego towaru
  1. Towar dostępny na magazynie wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych, od daty wpływu płatności na konto
  2. Na terenie Polski towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich, dostawcy usług transportowych, transportu własnego firm. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego,
  3. Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza,
  4. Towar dostarczany jest pod wskazany adres. Dostawa odbywa się bez rozładunku towaru oraz wnoszenia na piętro
  5. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki,
  6. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony,
  7. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo,
  8. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu – koniecznie w obecności kuriera należy upewnić się czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych, zerwanej folii bądź naderwanej tektury,
  9. W momencie zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszonego opakowania przesyłki należy, w obecności kuriera, spisać protokół szkody (prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami, pod numerem tel. 6155-55-55 - przekażemy wskazówki do poprawnego wypełnienia protokołu aby uniknąć ewentualnego odrzucenia reklamacji przez firmę kurierską).
Stan realizacji zamówienia
  1. Stan realizacji zamówienia można na bieżąco sprawdzić w statusie zamówienia
  2. Jeżeli zostało założone konto wówczas status przesyłki można sprawdzić po zalogowaniu się
  3. Jeśli konto nie zostało założone, stan realizacji zamówienia można sprawdzić bez logowania podając numer zamówienia oraz swój e-mail.
Płatności
  • Zapłata za nabycie towaru może nastąpić:
  1. Gotówką przy odbiorze osobistym,
  2. Przelewem bankowym w chwili zamówienia,
  3. Gotówką przy odbiorze kurierskiej paczki pobraniowej (dodatkowa opłata za usługę "pobranie")
  • Na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT
  • W przypadku zamówienia towaru, którego nie ma na stanie magazynowym zostaje on wyprodukowany na życzenie klienta, wówczas jeśli nie umówiono się inaczej warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wcześniejsza zapłata za towar.